Zalety treningu rano

Witam! :)
 Od jakiegoś czasu zmieniłam godziny treningowe, z wieczorowych na poranne. Napiszę jak to wygląda z mojego punktu widzenia i jak na mnie wpłynęło :)



1.Dobrze rozpoczęty dzień.
Kładąc się spać z myślą, że rano idę na trening, jeszcze bardziej motywuje mnie to do działania.
Budząc się ze świadomością, że zaraz idę na trening, nie mam problemu ze wstaniem z łóżka.

2.Zamiast kawy - trening.
Podczas treningu mój organizm rozbudza się bardziej niż po kawie.

3.Lepsze samopoczucie.
Czuję więcej energii w ciągu dnia.

4. Dzień staje się dłuższy.

5. W ciągu dnia można zrobić więcej rzeczy.
Ćwicząc rano mam więcej wolnego czasu w ciągu dnia.

6. Jestem bardziej zorganizowana.

7. Od samego rana organizm pracuje na pełnych obrotach.

8. Jeżeli ćwiczysz na siłowni, unikasz dużej ilości ludzi.


Komentarze

Popularne posty