Pieczona owsianka

Witam! 
Wymyśliłam przepis na troszkę inne śniadanie.
Puszysta i delikatna, pieczona owsianka. Zadowoli każde podniebienie.
Do przygotowania użyłam 100% dżemu o smaku czarnego bzu i jabłka :)
Zapraszam!






Składniki:

  • 1 jajko
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 2 łyżeczki dżemu 100% z czarnego bzu i jabłka
  • Bakalie ( wedle uznania, ja dodałam słonecznik i orzechy włoskie )
Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki dokładnie wymieszałam.
  2. Na końcu dodałam bakalie.
  3. Przelałam do naczynia.
  4. Całość włożyłam do piekarnika nagrzanego na 180 stopni i piekłam około 30 minut.



Prozdrowotne dżemy Łowicz na śniadanie – poznaj dobroczynną moc natury taką, że Łooo!

Komentarze

  1. Super propozycja na śniadania, podwieczorki czy kolacje. Ja jednak owsiankę zawsze wolę jeść na śniadanie. Lubię też przede wszystkim sięgać po śniadania na słodko. Ostatnio wpadłam na świetną stronę - https://zielonysrodek.pl/przepisy/sniadania-na-slodko/ . Można tutaj skorzystać z super przepisów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty