Cielęcina bez tłuszczu

Cześć!
Dziś na obiadek przyrządziłam po raz pierwszy cielęcinę.
Nie wiedziałam jak się z nią obejść trochę poczytałam i co nieco wiem :)

Składniki na jedną porcję:
- dwie marchewki
- pietruszka
- 200 g cielęciny
- buraczki (ja wzięłam takie ze słoika)
- przyprawy do smaku


Przygotowanie:
Cielęcinę pokroiłam w kostkę, doprawiłam pieprzem solą i różnymi przyprawami jakie miałam i odstawiłam.
Marchew i pietruszkę pokroiłam w plastry.
Na patelnie wlałam na dnie wodę, i włożyłam marchewkę i pietruszkę na jakieś 15 min pod przykryciem.
Gdy woda odparowuje to cały czas dolewam.
Gdy warzywa były lekko miększe to włożyłam mięso i kontynuujemy duszenie przez około 30 min aż mięso będzie miękkie.
Co jakiś czas należy przemieszać.
3min przed końcem gdy wody nie było dodałam na patelnię buraczki. Wyłożyłam i zjadam z ryżem:)

Smacznego :)








Komentarze

Popularne posty