Ryba w naleśniku

Ryba w naleśniku.




Składniki:
( ciasto na naleśniki )

  • 1 szklanka mąki
  • 2 jajka
  • sól 
  • pieprz
  • 1 - 1,5 szklanki wody ( ciasto nie może może być bardzo gęste i bardzo rzadkie )
Składniki:
( nadzienie )
  • 2 filety rybne
  • Papryka
  • Kukurydza
  • Ogórek konserwowy
  • Cebula
  • Ketchup
Sos czosnkowy
  • Jogurt grecki
  • Czosnek
  • Sól
  • Pieprz
  • Odrobina czosnku w proszku
Przygotowanie:
  1. Rybę pokroiłam, doprawiłam i odstawiłam na kilka godzin do lodówki. ( ryba musi być sucha )
  2. Naleśniki usmażyłam w tradycyjny sposób ( ewentualnie można dodać więcej przypraw )
  3. Zrobiłam sos czosnkowy.
  4. Spód naleśnika posmarowałam sosem czosnkowym, następnie wyłożyłam rybę, ogórka, kukurydzę, paprykę i cebulkę ( można dodać inne warzywa )
  5. Na wierzch polałam ketchupem.
  6. Zwinęłam naleśnika i wbiłam wykałaczkę żeby nie rozleciały się.
  7. Całość włożyłam do piekarnika nagrzanego do temperatury 180 stopni,  na około 45 min.












Komentarze

Popularne posty