Proteinowe czekoladowe naleśniki - breakfast

Czeeść !
U mnie nadal ferie, ostatni tydzień *.*
Ale i tak czeka mnie pracowity dzień

Zaczęłam dziś od pełnowartościowego śniadania, uwielbiam jeść śniadania na słodko:
Dziś przygotowałam naleśniki z kakaem
Jestem maniaczką naleśników, omletów różnego rodzaju placuszków <3








Przepis:

Ciasto:
- 2 białka
- 30 gram płatków owsianych
- 20 gram odżywki białkowej (smak czekoladowy)
- łyżeczka kakao
- 2 łyżki jogurt naturalnego
( wyszły mi takie dwa, lecz jeden rozwalił mi sie :( )

Nadzienie:
Ser biały chudy i ja dodałam dżem zagęszczany nisko słodzony 
Cudownie smakują także z dodatkiem banana :)

Składniki wymieszałam ze sobą, i na samym końcu wsypałam kakao 


Będę zbierać się i jadę na zakupy
Wieczorem lecę na siłownie :)
Napisze jak wygląda mój trening, opisze jakie wykonuje ćwiczenia, i które przynoszą mi największe efekty.

Buziaczki :*

Komentarze

Popularne posty