Heart In The Gym

Obecnie mam ferie, i lenie się :D
Dziś nie byłam na treningu, regeneruje się, przed jutrzejszym dniem :)
Na siłownie chodzę przeważnie 5-6 razy w tygodniu zależy jak czas pozwoli. 
Moja przygoda z treningami zaczęła się od tego, że w moim mieście powstał nowy klub fitness, i ciekawość ludzka jest wielka więc postanowiłam tam iść, i zaczęła się moja miłość <3
Uwielbiam patrzeć jak pracują mięśnie na moim ciele *.*
Uwielbiam dawać z siebie wszystko na treningach *.*
Uwielbiam gdy wstaje rano i mam zakwasy, że ruszać nie mogę się *.*
Uwielbiam patrzeć w lustro i z czasem widzieć efekty mojej ciężkiej pracy *.*

Siłownia jest to miejsce gdzie kształtuje się nie tylko ciało, ale też charakter 



Jutro czeka mnie ciężki dzień, w ruch  pójdą nooogi :D Kocham robić nogi <3
Buziaczi :*

Komentarze

Popularne posty