czwartek, 11 lutego 2016

lifestyle

Witam!
Dzisiejszy post poświecę moim efektom przez pracę na siłowni i zdrowy tryb życia :)

A więc gdy miałam 15 lat zaczęłam poważnie myśleć nad swoim wyglądem, zaczęłam biegać, ćwiczyć z trenerami na YouTube ( Ewa Chodakowska, Mel B)
Gdy miałam 16 lat zaczęłam uczęszczać do klubu u mnie w mieście. Więcej czasu spędzałam na zajęciach fitness i robiąc cardio, sporadycznie ćwiczenia siłowe.
Pamiętam, że w tym okresie bardzo schudłam, byłam wychudzona, ponieważ ćwiczyłam bardzo dużo, można powiedzieć, że się katowałam, i w dodatku kiepsko się odżywiałam.
To był straszny etap ponieważ nie widziałam, nie zauważałam, że tak strasznie wyglądam. Wiele osób mówiło mi ze jestem chuuuuda, i wygląda to nie ładnie.
Po jakimś czasie uświadomiłam sobie, że naprawdę źle wyglądam i pora coś z tym zrobić.
Postanowiłam wybrać się na siłownie, ale nie biegać tylko użyć ciężarków. Zaczęłam przeglądać na internecie różne ćwiczenia, układałam sobie plany treningowe, które dawały mi widoczne efekty.  
Zaczęłam także racjonalnie i zdrowo się odżywiać. Bardzo dużo czytałam się na ten temat aż sama zaczęłam układać sobie diety, nauczyłam wyliczać zapotrzebowanie kaloryczne,
i makroskładniki. Moja dieta była zbilansowana i nic w niej nie brakowało.
Przez ten okres przytyłam, ale nie obrosłam tłuszczem, tylko moje ciało nabrało mięśni. Stało się jędrne i śliczne.
 Z dnia na dzień coraz bardziej mi się chciało zrywać i iść na trening. Od domu do klubu mam 3,5 km i praktycznie cos dzień latałam na trening i z powrotem pieszo.
Miałam z tego ogromną satysfakcję.
Od tamtego czasu zdarzało się, że np. w wakacje rzadko uczęszczałam na siłownię, często później tego żałowałam, bo zawsze były jakieś ubytki,
ale po prostu zawsze miałam tyle zajęć i nie było na to czasu. 
Czasem trzeba było bardzooo dużo nadrabiać, ale nigdy nie byłą to praca od zera. 
Zadziwia mnie to w sobie, że od tam tego czasu nie rezygnuje z tego, a tyle osób zaczęło i po paru miesiącach a nawet tygodniach przestałą to robić.
Wspaniałe jest to też, że co dzień przed szkoła wstaje chwile wcześniej, żeby przygotować sobie jedzenie na cały dzień w szkole.
Dla innych może to być dziwne, że wstaje rano, przygotowuje śniadanie, 2 śniadanie, obiad i czasem kolację. I nie jest to jakaś bułka czy jogurt, 
tylko często potrawy z mięsem (np. pierś).
Ale jednak wole wstać wcześniej przyrządzić sobie jakieś zdrowie jedzenie, zamiast kupować jakieś słodkie bułki w sklepach.


Tu był etap kiedy byłam bardzo chuda, ważyłam około 45kg



Moim priorytetem stały się pośladki!




Wróciłam do formy moje ciało stało się zdrowe i jędrne:)

W tym momencie czuje się dobrze w swoim ciele, wiem że mam jeszcze sporo do zrobienia, ale dla chcącego nic trudnego :)



Buziaczki :*